ZPEVNIT TĚLO A NEMÍT SVALY! JAK NA TO?

ODPOVĚĎ ZNÍ: NIJAK!!! Nejde, Nemožné, Nelze, Ne, NE A NE A NE!

 

Krásný den všem.

Jistě Vás zaujal nadpis. A je mi jasné proč.

Mnoho žen, slečen, dívek by chtělo mít krásnou postavu, pevný zadek, pevné nohy, pevné ruce, ploché bříško, ale běda trenérovi, který jí na těle přidá na objemu jedinému svalu!

Povím Vám tajemství – NEJDE MÍT PEVNOU POSTAVU A NEMÍT „SVALY“!

Pokud máte alespoň základní znalosti o lidském těle, tak víte, že nelze mít tělo bez toho, aniž by mu chyběly svaly, nebo jak jinak říkají ženy – NEMÁM TAM (ruce, břicho, záda) SVAL. Ať chcete, nebo nechcete, prostě ty svaly tam máte. Ovšem!!! Je důležité vědět, že ty „slaboučké svalíky“ o kterých si myslíte, že tam nejsou, jsou ochablé, zakrnělé, málo vyvinuté zanedbáním cvičení, nebo i klidně špatnou prací.

Spousty lidí má například povislé tricepsy, spadlý zadek, v oblasti středu stehen nemají tu krásnou mezeru, jako mají jejich ikony (fitnessky, modelky), na břiše nemají pekáče buchet, nebo jen ploché bříško. Řeknu vám tajemství, jak dosáhnout toho, aby jste tohle všechno měli!

CVIČIT A POSÍLIT SVALY, KTERÉ JSOU OCHABLÉ, SLABÉ A NEBO ZAKRNĚLÉ!

Přesně to je to, co Vám udělá pevnou postavu, to je ten důvod, proč se třeba mě neklepou stehna, zadek, ruce. Protože mám pevné a (relativně) vypracované svaly. Pracuji na tom, aby skoro žádný sval v mém těle nebyl zakrnělý, oslabený, ochablý. Přeci nelze zpevnit tukovou tkáň, to svaly dělají krásná těla!

Je přežitek mezi lidmi, že když žena vezme do ruky činku, bude vypadat jako chlap. NAOPAK!

Pokud žena vezme do ruky činku, může se správným cvičením dostat do takové fáze, kde bude vypadat ještě krásněji, než předtím. Nebude se stydět vzít si sukni, protože MÁ PEVNÉ SVALY!

Řeknu Vám jedno, sama dřu jako kůň, aby mi ty svaly rostly a nabrala jsem je, tedy není absolutně možné, aby žena, která začne posilovat s činkami vypadala po pár týdnech asi takhle:

S dovolením jsem použila starší fotku Kateřiny Kyptové IFBB PRO PHYSIQUE ŽEN, která, aby vybudovala tuto postavu, dřela a dře jako kůň, léta systematického tréninku, těžkých vah o kterých se Vám ani nezdá, nabírání XXX kilo svaloviny a tvrdá dřina na rýsování. Katka je dříč, a je to skvělá žena. Ale věřte mi, že jen tak se z Vás po pár zvednutí činek nestane takový, mimochodem skvělý, „namakanec“, jako je ona!

 

Tedy! Vzhůru zvedat činky, dělat dřepy, výpady, mrtvé tahy, hlavně správně cvičit, protože jen během a jógou to vážně nejde.

Comments

comments